niedziela, 26 listopada 2023

Kartka na męskie życzenia / A Masculine Best Wishes Card

Ostatnio jakoś więcej tworzę kartek męskich, chociaż stanowią dla mnie niewątpliwie wyzwanie - mimo wszystko ;-)) Ale ponieważ zgadzam się, że praktyka czyni mistrza, nie ustaję w staraniach. I oto dziś znowu mam kartkę w męskim stylu:

I've been creating somewhat more of masculine cards lately, though they are still a challenge for me ;-)) But as I believe in practice making the master I don't give up trying. And so today I have a masculine card to share again:

Brązowa kolorystyka świetnie sprawdza się w męskich pracach. Dobrałam więc skrawki papieru w tych kolorach, tworząc patchworkowe tło - idealny sposób na zużycie nawet małych kawałków. Na takim tle ułożyłam papierowe motywy, uzupełniając je wyciętymi w metalicznym brokatowym kartonie trybiki. Na koniec zużyłam ostatnie akrylowe kamyczki i perełki z kilku arkuszy. 

A brown colour palette is just perfect for masculine projects, therefore I selected pieces of papers in those colours, making a patchwork background - an ideal way to use up even tiny bits. Upon that background I placed paper elements, adding some gears die cut from metallic glitter cardstock. I also used up last acrylic stones and pearls from several sets.




Tym samym kartka dołączyła do mojej serii "kartki z resztek" - a biorąc pod uwagę warstwowość, która mimo to pozwala kartkę umieścić w kopercie - również do serii "do koperty", zatem podwójny sukces :-)

Thus the card contributed to my "leftovers cards" series, and - taking into account the fact that a couple of layers don't prevent the card easily going into an envelope - also to my "envelope cards" series too, so it's a double win :-)



Miłego dnia!

Have a nice day!

Brak komentarzy: