wtorek, 10 listopada 2009

Akrylowa zakładka / An Acrylic Bookmark

Długa przerwa była, ale to nie znaczy, że leniuchowałam ;-)) Wprost przeciwnie, ale niestety efekty zmagań ostatniego tygodnia na razie tajne.
Wczoraj skończyłam ostatni tajny projekt, i przy okazji grzebania w szafie scrapowej znalazłam akrylową zakładkę, którą dłubać zaczęłam...ekhm...w lipcu. Aż wstyd, więc szybko dokonałam kilku ostatnich zabiegów i oto jest. Distressowy embossing na alkoholowym tle, na drugiej stronie psikane glimmer mist. Zamysł był taki, żeby pod światło było widać dodatkowe smaczki ;-))


A long break here, but it doesn't mean I just sat back and relaxed. Quite to the contrary, yet the effects of the last week's work are still secret.
Yesterday I finished the last of those secret projects, and while rummaging through my scrap boxes and I found an acrylic bookmark I started to decorate...well...in July. Shame on me. So I quickly completed the job and here it is. Heat distress-embossed on an alcohol-painted background, glimmer mist on the other side. The idea was that to the light some extras ;-))









11 komentarzy:

Strawberry pisze...

wyszła ślicznie :))) czyżby inspiracja mirabeelką ? :) takie Twoje :) w Twoim klimacie :) poproszę o więcej :)

Natolin pisze...

zakładka jest piękna!

Natalia pisze...

Cudna jest ta zakładka!

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

No i super!Efektowna bardzo. Ja się w końcu nie załapałam na te glimmer misty... Daj mi znać jakbyś gdzieś znalazła, co?

Encza pisze...

Śliczna, efekt niesamowity. Piękna zakładka.
pozdrawiam :)

Jowita pisze...

Przepiekna zakladka

Ilona Zbieg pisze...

śliczny efekt wyszedł :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze :-)

Strawberry - raczej nie - moja była zembossowana w lipcu.

Makówka - coś wymyślimy :-)

mamuta pisze...

Cudnie!!!
Ja się czaję te akryle a jakoś odwagi brak, ty już z nimi szalejesz ...

Anna Zaprzelska pisze...

Piękna...

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudna jest!!!
Mając TAKĄ zakładkę nie mogłabym się skupić na czytaniu ;)