czwartek, 3 kwietnia 2014

Wielkanoc w fioletach / A Purple Easter

Zapomniałam pokazać tutaj kartki, którą przygotowałam dla Craft4You na poprzedni post - wybaczcie, już nadrabiam :-)
I forgot to share here the card I created for my previous post for Craft4You - forgive me, and here i is :-)


Wiele razy wspominałam, że nie przepadam za fioletami, ale od Graphic 45, w tym odcieniu i takich wzorach - mogą być :-)
I mentioned it many times I don't like pruples, but with this manufacturer (Graphic 45), shade and patterns - I can manage :-)


Jak widać, wykorzystałam kawałki papierów do patchworkowego tła. Główny motyw, starociowy obrazek z kurczątkiem, umieściłam na serwetce i kompozycji z wycinanek:
As you can see, I used squares of pape for a patchwork background. The main motif, the retro chick image, is mounted on a doily a other dies arrangmenet:


Całość postarzona i uzupełniona stempelkiem z retro czcionką, oczywiście z Lemonade :-)
I distressed all edges and completed the card with a retro font stamp, of course from Lemonade :-)


Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

4 komentarze:

el pisze...

we fioletach jednak tez może być ....a co to za serweteczka ??? możesz zdradzić , bo przepiękna

Oliwiaen pisze...

To Lilith Doily Cheery Lynn Designs :)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Sliczne te fiolety :)

Wanda pisze...

cudnie Ci wyszła:)