piątek, 25 kwietnia 2014

Urodzinowy komplet / A Birthady Set

Siedem lat to poważny wiek. Ma się już konkretne wymagania i własne przemyślenia i sekrety, które umie się już zapisać! Dlatego też osobisty pamiętnik wydaje się być jak najbardziej odpowiednim prezentem urodzinowym.
Seven - that is a serious age. One has very precise requirements and one's own thoughts and secrets one can already write down! And so a personal diary seems to be a perfect birthday gift.


Okładka, jako, że to ma być przedmiot jak najbardziej użytkowy, nie jest przesadnie zdobiona, i wszystko jest solidnie umocowane. Na sprężynie zawiązałam kokardkę i metalową koronę:
The cover is not heavily decorated, as it's supposed to be used daily, and everything is fastened sturdily. I tied a piece of ribbon and mtal crown charm on the wire:


Narożniki wzmocniłam okuwkami, metalowe jest też okienko z podpisem. Blasku dodają kryształowe ćwieki:
I secured the corners with metal protector, and the signature tab is also metal. Crystal brads add some glamour:


Jest też ozdobna zawieszka:
There's also a decorative brad charm:


Wewnątrz umieściłam pokolorowany stempelek i inicjał właścicielki:
On the inside cover I put a colored image and the owner's initial on the front card:


Z tyłu zaś dodałam kopertę na sekreciki:
I also added an envelope for little secrets on the back:


Na froncie koperty ponownie odbiłam stempelek z dziewczynką - właścicielka może go sobie pokolorować sama :-)
I stamped the same image on the front of the envelope - the owner can colour it herself :-)


I jeszcze urodzinowa karteczka do kompletu:
I also made a matching birthday card:




Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

5 komentarzy:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jest uroczy :) Piękne kolory, super zdobienia. piękny!

Kasia Udalska pisze...

Wspaniały, radosny komplecik! Ach, czemu mnie nikt nie podarował takiego pamiętnika, gdy miałam 7 lat? Dopiero 20 lat później potrafię sama sobie jakiś stworzyć ;))) Dawno mnie tu nie było, ale znów wykradłam chwilę na odwiedzanie blogów i jestem, podziwiam wszystkie Twoje prace :* Pozdrawiam serdecznie :)

TworzoneWdomu pisze...

Prześliczny,bardzo dziewczęcy, jak zwykle wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe.

Handmade By Doris pisze...

Uroczy komplecik :)

mapowska pisze...

Jaki śliczny komplet. Kartka super, a notatnik świetnie zrobiony. Bardzo podoba mi się też zagospodarowanie wnętrza :)