niedziela, 15 marca 2015

Pisanki / Easter Eggs

Czy nie wydaje się Wam, że ludzie wysyłają znacznie więcej kartek na Boże Narodzenie niż na Wielkanoc? Tak czy owak, co roku robię kilka wielkanocnych, bo w końcu to najważniejsze święto ;-) Tym razem na pierwszy ogień poszły pisanki.
I seems to me people send many more cards for Christmas than for Easter? Anyway, I still make a couple of Easter cards to celebrate this most important holiday ;-) This time I started with Easter eggs.


Kartki powstały z wiosennej kolekcji Maja Design i przedstawiłam je również w moim dzisiejszym poście. Sięgnęłam po rzadkie u mnie fiolety:
I made the cards using the spring collections by Maja Design and shared them in my today's post as well. I employed the rarely used by me purple palette:



...i nieco częstsze róże z brązem latte:
...and the pink-latte brown I use a bit more often:



Na obu kartkach pisanki potuszowałam i pokryłam brokatem - co pewnie kiepsko widać, ale cóż, ostatni tydzień upłynął nam pod znakiem nieustannego deszczu... Ale za to dzisiaj piękne słońce - miłej niedzieli Wam życzę :-)
I inked and glittered the eggs on both cards, but I guess yo ucan barely see that - oh,well, it's been raining throughout the last week... But today we're enjoying beautiful sunshine - so have a nice Sunday :-)

2 komentarze:

Ktosia79 pisze...

Magiczne....

Dobra pisze...

Śliczne prace, pięknie się prezentują.