wtorek, 10 marca 2015

Wzorzyste tło / Busy Background

Na mój dzisiejszy post dla Craft4You przygotowałam kartkę, w której zmierzyłam się z wzorzystym tłem. Z jednej strony tło takie wymaga niewielu dodatków, ale z drugiej łatwo spowodować wrażenie chaosu czy przeładowania. 
For my today's post for Craft4You I created a card that is my attempt at a dense pattern background. On the one hand such background requires few other embellies, but on the other can easily result in chaos or overloading.






I jak mi poszło? :-)
How did I manage? :-)

Listę użytych materiałów znajdziecie na blogu C4Y. Miłego dnia!
You will find the list of supplies on the C4Y blog. Have a nice day!

3 komentarze:

Dobra pisze...

Praca jest śliczna, jak cudnie wszystko skomponowałaś.

Chimera pisze...

Świetnie sobie poradziłaś z takim trudnym przeciwnikiem, kartka jest boska :)

a.le kartka pisze...

Myślę, że taki papier "łatwy" nie jest. Wyszła śliczna kartka!