wtorek, 14 stycznia 2020

Dla Babci, dla Dziadka / For Grandparents

Na mój kolejny post DT dla Maja Design przygotowałam kartkę dla dziadków z okazji ich zbliżających się świąt:
In my DT post for Maja Design I shared a card for grandparents I made on the occasion of their incoming celebrations:


Kartka powstała z najnowszej kolekcji, Little Street Cafe, w pięknej kolorystyce i z pięknymi wzorami. W jej centrum umieściłam kolorowany markerami Kuretake stemplowany obrazek, dopasowując kolory do papierów tła. Dodałam misterny ozdobnik z tekturki, opalizujące akrylowe serduszko i mini różyczki:
I made the card using the latest collection, Little Street Cafe, featuring a beautiful colour combo and pretty patterns. In the centre of the card I placed a stamped image that I coloured with Kuretake markers, matching the colours with the background papers. I also added an intricate chipboard ornament, an acrylic heart and mini roses:





Kartka wyszła dość przestrzenna...
The card turned out pretty dimensional...


...dodałam więc również Latarniowe pudełko zdobione taśmą washi:
...so I also added a Latarnia card box that I decorated with washi tape:


Pełną listę materiałów znajdziecie na blogu MD.
Miłego dnia!
Visit the MD blog for a detailed list of supplies.
Have a nice day!

1 komentarz:

Ludkasz pisze...

Piękna, taka ciepła :)