piątek, 10 stycznia 2020

Imagine - My Creative Scrapbook

Dziś kolej na drugi z serii layoutów, jakie powstały ze styczniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook z kolekcją Darcelle:
Today I'm sharing the second of the series of layouts I made using the January Limited Edition kit from My Creative Scrapbook, featuring the Darcelle collection:


Kolekcja Darcelle, ze względu na kolorystykę i wzory, idealnie nadaje się również do chłopięcych/męskich projektów :-) Tutaj zdjęcie ozdobiłam głównie die-cutami i tekturowymi naklejkami, ale i bez kwiatów się nie obeszło ;-) Na papierze tła kilka razy odbiłam też stempelek, który idealnie pasuje do tego akurat wzoru:
The Darcelle collection, due to its colours and patterns, is perfect for boy/masculine projects :-) Heer I decorated my photo mainly with die-cuts and chipboard stickers, but I couldn't do without flowers ;-) I also added some stamping in the background as I think this pattern perfectly matched the paper:






A jutro pokażę layout no. 3 :-)
Visit me tomorrow for the layout no. 3 :-)

Miłego dnia!
Have a nice day!

Brak komentarzy: