poniedziałek, 3 lutego 2020

Moc magnoliowych życzeń / Lots of Magnolia Wishes

Dzisiaj kolejna kwiecista kartka - temperatury coraz bardziej wiosenne ;-))
Today I'm sharing another flowery card - the temperatures are getting more and more spring-like ;-))


Inspiracją do jej powstania był karnecik w pasy z logo Piątku13, który dostałam w gratisie do zamówienia. Stał się on głównym tłem kartki, a logo przesłania teraz kompozycja kwiatów i bilecik z napisem:
I was inspired by the black-striped tag with the Piątek13 logo that I received as a bonus to my order. The tag is now the main background of the card, with the logo covered by the flowercluster and the label with the sentiment:


Kwiaty w narożnikach są nadrukowane, dodałam do nich wycięte większe magnolie i listki, pomiędzy nimi zaś włożyłam przestrzenne hortensje:
The flowers in corners are printed, I added cut-out larger magnolias and leaves and dimensional hydrangea in between:


Stemplowany napis embossowałam, a kształt taga podkreśliłam perełkami w płynie, których kilka dodałam też na paskach tła. Akrylowe kropeczki dodają blasku.
Kartka jest przestrzenna, ale bez problemu mieści się w kopercie:
I heat-embossed the stamped sentiment and accented the shape of the tag with liquid pearls, adding some more on the background stripes. Acrylic gems add some glam too.
The card is dimensional, but easily goes into an envelope:


Miłego dnia!
Have a nice day!

4 komentarze:

półka na przyprawy pisze...

śliczna kartka

Ludkasz pisze...

Śliczna kartka :)

Chimera pisze...

Cudna, bardzo urocza :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję pięknie!