czwartek, 6 lutego 2020

Happy - My Creative Scrapbook

Dzisiaj drugi layout z lutowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:
Today I'm sharing the second layout I made using the Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:


Na papierze tła naniosłam wzór z maski, na którym umieściłam kompozycję ze zdjęciem, kartami z journalingiem, kwiatami i metalowym ornamentem. Całość spryskałam złotą mgiełką i dodałam cekiny. Napis-tytuł wycięłam wykrojnikiem w złotym kartonie:
I applied the stencil pattern and placed the photo cluster with journaling cards, flowers and a metal ornament. Then I sprayed some gold mist and added sequins. The title is die-cut from gold metallic cardstock:





A jutro layout no. 3 :-)
Miłego dnia!
Drop by tomorrow for layout no.3 :-)
Have a nice day!

2 komentarze:

Chimera pisze...

Śliczny ten scrap, bardzo klimatyczny. Piękne tło stworzyłaś :)

Matilde pisze...

Świetny scrap i ekstra ta maska!