poniedziałek, 24 lutego 2020

Kartki z cukierni ;-) / Little Street Cafe Cards

Na mój dzisiejszy post DT dla Maja Design przygotowałam kartki - i tak się składa, że tak jak w poprzednim poście są również urodzinowe - z najnowszej kolekcji Little Street Cafe:
For my today's DT post for Maja Design I created two cards - and they happen to be birthday cards as in the previous post too - using the latest Little Street Cafe collection:


Nie przypuszczałam, że kolekcja zawierająca oba moje "nieulubione" kolory będzie tak przyjemna w tworzeniu :-) Tym razem głównymi motywami ozdobnymi kartek są obrazki z arkusza do wycinania. Na pierwszej zajmuje on niemal całą powierzchnię kartki, dodatki musiałam więc umieścić bezpośrednio na nim:
I never thought that a collection based on my both "unfavourite" colours would be so nice to work with :-) This time the main decorative elements of the carsd are images from the die cut sheet. In the first card the image takes up almost whole card size, so I had to put embellihsments directly upon it:




Drugi obrazek jest nieco mniejszy, więc mogłam też dodać więcej ozdób:
The other image is slightly smaller so I was able to add more embellishments:




Podoba mi się efekt końcowy: kolorowe, eleganckie kartki, które mimo przestrzenności swobodnie mieszczą się w kopercie :-)
I like the final result: elegant colourful cards that easily go into envelopes despite their dimension :-)

Listę wykorzystanych materiałów znajdziecie oczywiście na blogu MD - a ja życzę Wam miłego dnia!
The list of supplies can be found on the MD blog, of course - and I'm wishing you a nice day!

2 komentarze:

Witchcrafted Life pisze...

What elegant, immensely beautiful makes. The soft, feminine shades of purple feel like the perfect transition colour as we part ways with winter and embrace the fresh, sunny days of spring.

Autumn Zenith 🎃 Witchcrafted Life

Magda Wisiorek pisze...

Świetne retro kartki, bardzo lubię je u Ciebie :)