czwartek, 22 lipca 2021

Album morski / Sea-themed Mini Album

W moim dzisiejszym poście dla Agaterii przedstawiam bazę mini albumu, w którym po wakacjach znajdą się zdjęcia z tegorocznego pobytu nad morzem:

In my today's post for Agateria I share a base for a mini album, which after the summer holiday will be filled with photos of our stay by the sea this year:

W albumie użyłam maski w kotwice oraz stempli-muszelek z najnowszej wakacyjnej kolekcji Agaterii, które odbiłam na kartonie kraft i embossowałam białym pudrem, a następnie wycięłam i użyłam do ozdobienia kart albumu.

For the album I used the anchor stencil and seashells stamp set from the Agateria's latest summer release which I stamped on kraft cardstock, embossed with white ep, cut out and used to decorated the album's pages.


Na wewnętrznej okładce umieściłam kieszonkę na tagi do journalingu i inne pamiątki.

I placed a pocket on the inner cover for journaling tags and other keepsakes.

 

A tak prezentuje się wnętrze:

Here's the inside of the album:





Dla chętnych jeszcze kilka szczegółów ;-))

Some more details for the most interested of you ;-))

To już wszystko na dzisiaj, miłego dnia!

That's all for today, have a nice day!

Brak komentarzy: