wtorek, 20 lipca 2021

Dream Big Sweet Dreamer - May My Creative Scrapbook

I pora na ostatni layout z majowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook.

Time has come for the last layout of the May Limited Edition kit from My Creative Scrapbook.

Pomimo tego, że kolekcja Simple Vintage Cottage Fields jest bardzo kolorowa, udało mi się wybrać jedynie turkusowo-zielone elementy i stworzyć niemal monochromatyczny layout. Najpierw tło spryskałam mgiełką z użyciem maski, co dało bardzo delikatny wzór na papierze, a następnie dodałam trochę chlapnięć tu i tam. Na tak przygotowanym tle ułożyłam die-cuty, naklejki i cekiny - i żadnych kwiatów ;-)

Althought the Simply Vintage Cottage Fields collection is very colourful, I managed to select just turqouise-green elements and create an almost monochromatic layout. I first sprayed the background with mist using the kit stencil which resulted in a very subtle pattern, and then I added some splashes here and there. Upon that background I arranged die-cuts, stickers and sequins - and no flowers ;-)





Z tego kitu zostało mi sporo resztek, więc... :-))

There were plenty of letfovers from this kit, so... :-))

Brak komentarzy: