sobota, 24 lipca 2021

Pamiątki Chrztu św. / Baptism Cards

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam mały remake moich kartek chrzcielnych sprzed kilku lat.

For my today's post for Maja Design I created a remake of the Baptism cards I made a couple of years ago

Zmieniłam nieco oryginalną kompozycję i przede wszystkim użyłam wzorzystych papierów w tle. To wraz ze zmianą kwiatów na tylko białe dało całkiem nowy, świeży wygląd, który bardzo mi się podoba :-)

I changed the original design just a bit and used much bolder background pattern and only white flowers, which I think truly lifted the cards! I love their refreshed, delicate look :-)




A Wy liftujecie czasem swoje dawne prace?

Do you lift your older work sometimes?

Na blogu MD znajdziecie szczegółową listę materiałów. Miłego dnia!

Visit the MD blog for a detailed list of supplies. Have a nice day!

Brak komentarzy: