środa, 8 września 2021

Love - July My Creative Scrapbook

Jeśli chcesz wziąć udział w urodzinowym blog-hopie Agaterii, kliknij tutaj.

If you want to join the Agateria Birthday Blog-hop, click here.

 ***

 

I oto ostatni layout z lipcowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:

Here's the last layout for the July Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:

Kolorystyka części materiałów z kitu idealnie pasowała mi do zdjęcia, które oprawiałam już kilkakrotnie, ale zupełnie mi się to nie nudzi (mam nadzieję, że Wam również ;-)) Do kwiatów przestrzennych dodałam stemplowane, embossowane i wycięte oraz wycięte z jednego z papierów. A że uwielbiam die-cuty 49&Market za ich motywy i precyzję cięcia, postanowiłam użyć wszystkie, co do sztuki, "drewniane" koraliki z arkusza :-)

The colour palette of some of the kit elements were perfect for the photo I already scrapbooked a couple of times, but I don't mind at all (and I hope you don't either ;-)) I paired the dimensional flowers with stamped, embossed and cut out ones and those cut out from one of the papers. And since I just love 49&Market die-cuts for their imagery and precise cut, I decided to use every single "wooden" bead from the sheet :-) 




To już wszystkie layouty, ale oczywiście zostały resztki - i to sporo! :-)

That's all for the layouts but of course there were leftovers - and lots of them! :-)

1 komentarz:

Matilde pisze...

Świetne LO!