wtorek, 7 września 2021

You Amaze Me - July My Creative Scrapbook

Jeśli chcesz wziąć udział w urodzinowym blog-hopie Agaterii, kliknij tutaj.

If you want to join the Agateria Birthday Blog-hop, click here.

 ***

Pora na trzeci layout z lipcowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:

Time for the third layout I made using the July Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:

I znów zmiana klimatu, tym razem wesoły jasny scrap, a zamiast wzoru z maski w tle stemplowane kwiaty. Do tego die-cuty, kwiaty i motyle, ale całość nadal - moim zdaniem - chłopięca:

And a change of the theme again, this time I created a cheerful light page and instead of the stencil pattern I added floral stamping in the background. I added some die-cuts, flowers and butterflies but I think the whole design keeps its boyish character:




A jutro ostatni już layout a tej serii, zapraszam!

Don't forget to visit here tomorrow for the last layout!

1 komentarz:

Ula H. pisze...

Ależ pięknie to wygląda ! Podziwiam dobór dodatków. Layout wygląda lekko i świeżo. Nie jest przeładowany dodatkami. Pozdrawiam :)