niedziela, 9 stycznia 2022

Kartki z resztek / Leftovers Cards - My Creative Scrapbook

I wreszcie ostatki styczniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook, z kolekcją Weathered Garden od Simple Stories w roli głównej :-) 

And so it's time for some leftovers of the January Limited Edition kit from My Creative Scrapbook, featuring the Weatherd Garden collection by Simple Stories :-)

- kartka na każdą okazję:

- an all-occasion card:



 

- niby walentynkowa, ale w sumie też na każdą okazję ;-)

- supposedly a Valentine card, but after all it's an all-occasion one too ;-)



 

- męska urodzinowa:

- a masculine birthday one:



- i tradycyjnie - ślubna:

- and as usually - a wedding card:



 

Pewnie powstałoby więcej kartek, bo kit był naprawdę bogaty, ale na pracę miałam nieco ponad...jeden dzień ;-) Może kit lutowy dotrze szybciej, trzymam kciuki!

I would probably create more cards as the kit was really rich, but I had just over...one day to work ;-) Perhaps the February kit gets to me faster, fingers crossed!

Brak komentarzy: