piątek, 7 stycznia 2022

Sweet Beauty - My Creative Scrapbook

Dzisiaj pora na trzeci layout ze styczniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:

Today is time for the third layout I created using the January Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:

Tym razem tło ozdobiłam kitowym zestawem stempli BoBunny Wildflowers: najpierw obrysowałam zdjęcie w planowanym miejscu na papierze, a następnie stemplowałam poszczególne elementy wokół obrysu, tworząc rodzaj delikatnej ramki, którą na koniec zembossowałam złotym pudrem. Tak powstał delikatny, mieniący się pod światło wzór, który uzupełniłam tagami i motylami, by podkreślić lekkość i ulotność dziecięcego snu :-)

This time I decorated the background with the kit stamp set Wildflowers by BoBunny: I first tracked the shape of my photo in the planned position and then stamped particular motives around it creating a kind of a delicate frame that I embossed with gold ep. Thus I got a subtle glimmering pattern that I completed with tags and butterflies to symbolise the light and ethereal dream of a child :-)




A jutro ostatni już layout w tej serii, zajrzyjcie koniecznie :-)

Tomorrow I'll be sharing the last layout of this series, do drop by :-)

Brak komentarzy: