poniedziałek, 17 stycznia 2022

Layout dla Babci / A Layout For Grandma

Na mój dzisiejszy post dla Agaterii przygotowałam kolejny pomysł na prezent z okazji Dnia Babci - layout z wyjątkowym zdjęciem :-)

For my today's post for Agateria I created another gift idea inspiration on the occasion of Grandma's Day - a layout with that special photo :-)

Moja Mama dostanie już jeden layout ze zdjęciami z tej sesji, ale jakoś mam wrażenie, że nie będzie Jej to zupełnie przeszkadzać ;-)) Najpierw na arkusz bazowy naniosłam wzór ręcznego pisma oraz roślinnego pnącza za pomocą masek i pasty modelującej. Następnie w centrum umieściłam zdjęcie, które ozdobiłam ręcznie wyciętymi tagami i motywami, dodałam też elementy metalowe i kompozycję kwiatową uzupełnioną tekturowymi listkami podobnymi w kształcie do tych z maski:

My Mom is already getting one layout with photos from that session, but I just get the feeling she wouldn't mind at all ;-)) Firstly, I applied handwriting and leafy garland patterns upon the background paper, using stencils and modeling paste. Then I put my photo in the centre and decorated it with hand-cut tags and images, I also added some metal embellies and a flower cluster that I completed with chipboard leaves similir to those from the stencil:




Na Agateriowym blogu znajdziecie wyszczególnione produkty ze sklepu. Miłego dnia! 

Visit the Agateria blog for a list of store products. Have a nice day!

Brak komentarzy: