niedziela, 7 maja 2023

Najlepsze motylowe życzenia / Best Butterfly Wishes

W przerwach między projektami komunijnymi powstają również inne kartki :-) Na przykład taka uniwersalna, na życzenia z każdej okazji:

In between making First Communion projects I also create other cards :-) For instance this all-occasion one:

Jest to jedna z serii kartek, jakie mam do pokazania, których tło powstało z połączenia gratisowych pasków papierów 5x15 cm, jakich dziesiątki dostałam przy okazji zakupów scrapowych. Aby zamaskować połączenie, użyłam wąskiego paseczka kraftowego papieru ze złoceniami. Na tak przygotowanym tle ułożyłam kompozycję kwiatową wokół motyla na klatce. 

It's one of the series of cards that I have to share in which I made the background panel by combining 5x15 cm paper strips that I got free while shopping for some scrappboking supplies. To mask the joint, I used a thin strip of craft paper with gold foil. Upon that background I arranged my flower cluster and added a chipboard cage with a butterfly on it:




Przy okazji tych premiowanych ;-)) zakupów nabyłam wykrojnik z napisem, który tu właśnie wykorzystałam - idealnie odpowiada mi jego wielkość! Szkoda, że nie ma więcej takich napisów.

During that awarded ;-)) shopping I bought the sentiment die I used here - I just love its size! And it's such a pity there are so few sentiments of this kind.

Miłego dnia!

Have a nice day!

Brak komentarzy: