środa, 31 maja 2023

Urodzinowy ptaszek / Birthday Bird

Dzisiaj przynoszę Wam urodzinową kartkę, która podobnie jak ta kartka powstała na tle złożonym z gratisowych pasków 5x15 cm. Czas jakiś przeleżały one w szufladzie, bo jakoś nie miałam na nie pomysłu, aż w końcu postanowiłam po prostu złożyć je w kartkowe tła :-)

Today I bring you a birthday card that, just as this one, was made upon the backgorund composed of free 5x15 cm paper strips I got while scrap shopping. A ton of these strips lay in my drawer for a while before I decided to simply arrange them into card backgrounds :-)


Tym razem postawiłam na poziomy układ, a łączenie zamaskowałam paskiem papieru ...w paski :-) Pozostałe elementy papierowe - kółka, listki - to również skrawki i resztki. Po raz pierwszy też użyłam kwiatka z pianki, ale nie foamiranu - jakoś wcześniej nie mogłam się do nich przekonać. Jednak ten model róży ujął mnie i kolorem i naturalnym wyglądem - na pewno powrócą w niejednej mojej kartce :-)

This time I opted for a horizontal layout and masked the joint with a strip in stripes :-) The rest of paper elements - circles and leaves - are also bits and pieces. I also used a foam flower for the first time, but not a foamiran one - I just couldn't convince myself to use them before. But this model appealed to me both with its colour and natural look - they'll be surely returning in more of my cards :-)


Całości dopełnia delikatny ptaszek z masy.

I completed the design with a delicate modeling clay bird.


Miłego dnia!

Have a nice day!

Brak komentarzy: