środa, 9 października 2013

Morski przybornik / A Sea Desk Organiser

Jak może pamiętacie, niedawno w pokoju chłopaków był remont. Zmieniły się nie tylko kolory, ale i wystrój, zniknęły dziecięce dekoracje - w końcu mieszkają w nim teraz uczniowie :-) I nagle okazało się, że kolorowe "dziecięce" pojemniki na kredki absolutnie nie pasują do morsko-żeglarskiego stylu pokoju. Przy okazji postu dla Lemonade postanowiłam tej potrzebie zaradzić :-)You might remember that some time ago we'd redecorated the boys' room. Not only were the colours changed, but also the interior decoration, the "childish" decorations were gone - after all, now the pupils are living here :-) And then it suddenly turned out that colourful pencil containers do not match the new sea-sailing style of the room at all! So preparing my today's post for Lemonade I decided to meet the need :-)



Nie ozdabiałam go zbyt mocno, bo to przecież przedmiot użytkowy w pokoju dzieci ;-) Front i boki okleiłam papierami i dodałam kilka ozdób, w tym prawdziwą muszlę i rozgwiazdy:
I didn't decorate it too much, after all it's a usable thing in a kids' room ;-) I just put some papers on the front and sides and added a few embellies, including a genuine seashell and starfish:





Najlepsze zaś jest to, że wykonanie zajęło mi niecałe pół godziny! :-)
The best part is that it took me less than half an hour! :-)


 
A tak prezentuje się w miejscu przeznaczenia:
Here's how it looks in its destined place:





To dobra okazja, by pokazać, jak zmienił się ten kącik :-) Było tak:
It's a good occassion to show you how this corner looks like now. This is the "before":



A jest tak:
Here's the "after":








Zadowolona jestem bardzo z lampy i krzesła - są dokładnie takie, jak chciałam :-) Natomiast biurko (Ikea) tylko ładnie wygląda - parę dni po ustawieniu z półki spadł model statku i czubkiem masztu zrobił w blacie dziurę na wylot :-// Na szczęście, pokoje dziecięce szybko się zmieniają, więc za jakiś czas pewnie i tak znów się tu zmieni ;-)
I'm really happy with the lamp and chair - they're exactly as I wanted :-) But the desk (Ikea) only looks nice - a couple of days after the assembly, the ship model fell off the upper shelf and made a hole through the desk top :-// Oh well, kids' rooms change often, so probably we'll be changing it soon too :-)

16 komentarzy:

mosia pisze...

piękny, podziwiam.
a pokój extra!

Joy pisze...

Morskie klimaty są super! Skrzyneczka bardzo mi się podoba,idealnie komponuje się w nowym kąciku :) Pozdrawiam:)

lucy z mazur pisze...

Pięknie ozdobione,bardzo podoba mi się wystrój pokoju

Unknown pisze...

Bardzo ładnie wygląda. Super pomysł

Koraliki Beaty pisze...

cudownie morsko u Was- moi chlopcy tez zafascynowani takimi klimatami :)

Matilde pisze...

Cudny pojemnik i bardzo przyjemny kącik :)

J.Dark pisze...

Świetny pokój :)) i rewelacyjny przybornik :)

Asia pisze...

Ależ pięknie to wygląda :) Przybornik pierwsza klasa, cudnie wpasowany w nastrój pokoju :) A gdzie kupiłaś lampę i krzesło?... poszukuję do swojego kącika :)

IWA pisze...

Rewelacja! A krzesło cudne!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :-)

Asiu, lampę i krzesło kupowałam na allegro. Lampa to Fjalbacka firmy Markslojd, a krzesło od producenta Iga-meble.

Barbara pisze...

Ależ cudny pokoik mają Twoi chłopcy ! Mogą być dumni z mamy-świetna z niej dekoratorka :)

TworzoneWdomu pisze...

Przepiękny przybornik, śliczna grafika, a nastrój cudowny!! Nawet chusteczki higieniczne w morskim klimacie;-)

Alicja w krainie papieru pisze...

przybornik śliczny , pokój urządzony super :)

Anonimowy pisze...

przybornik cudowny czyje się te morskie klimaty w całym pokoju:)
moje pytanko jak wykonałaś to cudeńko?

[Kasia] pisze...

Cudownie teraz wygląda ten morski kącik :) a przybornik jest idealny :) zresztą Twoje zdolne łapki zawsze robią piękne rzeczy :)

Szydełkiem w oko :) pisze...

rewelacyjny przybornik i kącik chłopaków ... kurcze a ja też się zastanawiałam nad zakupem tego biurka ...