czwartek, 21 października 2010

Jesiennie dla przyjaciela / An Autumn Card For a Friend

Kolejna praca DT dla Lemonade. Jesienną Lavionkę mam już od jakiegoś czasu, ale do tej pory nie miałam okazji jej użyć - z tym większą przyjemnością wykorzystałam ją do tej kartki. Pozostałe zaś dodatki to wynik przepisu Mumy z Piaskownicy :-))Another DT creation for Lemonade. I have this Autumn Lavionka for some time, but haven't used it before - even the more pleasure to use it now :-) The rest of the materials are the result of Muma's craft recipe challenge at Piaskownica:



Według przepisu miał być element drewniany, folia bąbelkowa, materiał, tektura falista i 6 guzików (ciekawe, czemu akurat 6 :-)))
Tak więc folią wystemplowałam bazowy kartonik (użyłam 2 kolorów tuszów kredowych z zestawu Pumpkin Patch), a materiał reprezentują welurowe liście Primy :-). Napis nastemplowałam na drewnianej plakietce (wątpię, że widać to na zdjęciu :-/ ).
The recipe requires a wooden element, some air-bubble foil, fabric, corrugated paper and 6 buttons (I was wondering why exactly 6 buttons :-))
So I stamped the background cardstock with air-bubble foli (using 2 colours of the Pumpkin Patch chalk ink set), Prima's velvet leaves represent the fabric, and the sentiment I stamped onto a wooden plate (which I doubt is in any way visible in the photo :-/ )

Lavionkę, jak zwykle, kolorowałam Distressami:
I coloured the image, as usually, with Distress inks.
W roli puchatych pomponów wystąpił Flowersoft :-)
Flowersoft plays the part of fluffy pompoms :-)

Niestety, kolory złotej polskiej jesieni mam wyłącznie na tej kartce :-( U Was lepsza pogoda?
Unfortunately, I have the colours of Polish golden autumn in this card only. Perhaps you're having better weather?

11 komentarzy:

noomiy pisze...

śliczna jest! ;)

Barbara pisze...

urocza,stonowana-ale jakże wesoła karteczka :)

Unknown pisze...

kartka przecudowna. ale pogody u mnie też ładnej nie ma...zimno :(

Ewa Kierzek pisze...

Cudna kartka!!! Ale faktycznie, polska złota jesień występuje tylko na tej kartce. Za oknem jakaś ohyda...

Halina pisze...

Prześliczna

Tusia Lech pisze...

Piękne kolory! Urzekająco jesienna :)

Magda Łuczak Art pisze...

Piękna! A pogoda u mnie pod psem... Żeby gorzej nie powiedzieć...

Gosik pisze...

śliczna ^^

Guriana pisze...

polska złota jesień pełną gębą....cudna!!:))

Lydell Quin pisze...

Hi Maja. Was just going through the Blog Hop List over at The Color Room and it lead me here. It was an absolute pleasure visiting your blog. Your work is gorgeous, and I enjoyed each and every project! Thanks so much for sharing!

Ludkasz pisze...

Oczywiście kartka cudna, nie wiem jak to się stało,że ja dopiero dziś ją widzę:)