wtorek, 12 października 2010

Ja protestuję / I Protest

przeciwko takiej beznadziejnej jesieni. 
Ma być złociście, jeszcze ciepło-słonecznie, z kasztanami i babim latem, a nie takie szaro-bure, paskudnie zimne coś. 
Z tego protestu narodziła się kartka wiosenna dla Craft4You - skoro pogoda nie idzie w zgodzie z kalendarzem, to ja też nie. O.
...against such awful autumn. It's supposed to be golden, sun-warmy, with chestnuts and proper Indian summer, not this greyish, dull, cold something we're having.
Out of this protest a spring card was born  - inspiration for Craft4You. If the weather doesn't stay true to the calendar, I won't either. That's that.



Użyłam papieru z bardzo wiosennej kolekcji Annalee, z różowymi kwiatkami i zieloną wstążką do kompletu. Dla blasku dołożyłam kryształowe zawijasy, tęczowy puder i brokat w kwiatach :-))
I used the paper from a very spring Annalee collection by Prima, and added pink flowers and lime green ribbon. I also put crystal swirls, rainbow embossing powder and glitter for a lot of shine :-)

 

Etykietę i karnet na życzenia dopasowałam do papieru tuszowaniem (Distress Sugar Spun i Peeled Paint).
I inked the tag and the inside card with Distress inks Sugar Spun and Peeled Paint to match the paper.


Życzę wszystkim nieustającej wiosny w sercu :-)
I wish you all everlasting spring in your hearts :-)

7 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

U mnie wprawdzie pogoda za oknem piękna, ale i tak wolę wiosnę, zwłaszcza w Twoim wydaniu ;)
Piękna kartka.

monikajacka pisze...

u mnie złota jesień ,słoneczko non stop i spacery bez końca.
kartka cudna:)
odezwę się na malia albo pm,zapomniałam się:)

Unknown pisze...

śliczna !! :)

Unknown pisze...

w ten sposób możesz walczyć, jak dla mnie :)

Gosik pisze...

śliczna^^

Unknown pisze...

No przecudnie. a jesień jak jesień- nie ma się czym przejmować :)

Guriana pisze...

dołączam do protestu...cudna:))