niedziela, 17 października 2010

FotoLIFT / The PhotoLift Challenge

Taką właśnie nową zabawę prezentujemy w Art-Piaskownicy :-) Polega ona, jak każdy lift, na próbie imitacji oryginału, tym razem zdjęcia :-)
That's a new challenge we propose at Art-Piaskownica. The idea is, like with any lift, to imitate the original artwork, this time it's a photo :-)
Do zadania podeszłam w ten sposób, że poprosiłam Kubę, żeby napisał lub narysował na łapce coś, co chciałby mi powiedzieć:
To complete the task I asked Kuba to write or draw on his palm anything he'd want to tell me:

Czy muszę dodawać, że się wzruszyłam? ;-))
Do I need to add I was completely taken? ;-))

7 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Też bym się wzruszyła, jakby mi taki przystojniak tak miłość wyznawał;)

madebyviva pisze...

też bym się wzruszyła... urocze! :-)

kartkomania.com pisze...

Oj widać , że KOCHA MAMĘ z całego serduszka :)

asica.p pisze...

zakręciła mi się łezka:)

piaseiza pisze...

Prawdziwy łamacz serc ;).

noomiy pisze...

Ja też się niesamowicie wzruszyłam! :)
Przesłodki jest! :)

Asia pisze...

Słodkie!!!