środa, 20 października 2010

Kartka z przezroczystym frontem / A Clear Front Card

Oto trzecia karteczka dla Scrapgalerii. 
Zastanawiałam się, jak wykorzystać śliczne, filigranowe naklejki śnieżynki - zbyt piękne, żeby były tłem, a jak dla mnie zbyt płaskie jak na główny element ozdobny. Postanowiłam więc skorzystać z pomysłu, jaki znalazłam na blogu Whiff of Joy - kartka z przezroczystym frontem.
Here's the third card I made for Scrapgaleria. I was wondering how to use gorgeous, filigree snowflake stickers - too beautiful to hide in the background, but to me too flat to use them as the main decorative element. Finally I decided to use an idea from Whiff of Joy tutorial blog - a clear front card.

Kartka otwiera się normalnie, przezroczysty front to dodatkowa nakładka:
My card opens like a usual card, the clear front is just an additional layer:

Dodatkowego blasku - tradycyjnie już u mnie ;-)) - nadają kropeczki z brokatu oraz napis podrasowany błyszczącym żelpenem :-)
Glitter - almost a must-have with me - and shiny gel pen add some more shine :-)

10 komentarzy:

asica.p pisze...

o jaka piękna!!!!

noomiy pisze...

baaardzo ciekawa :)

Unknown pisze...

no extra! świetny pomysł!

JaneB pisze...

Śliczna!

mamuta pisze...

Widziałam takie kartki w gazetce craftowej w zeszłym roku, miałam robić, hehe ale jakoś zapomniałam :)- może teraz się skusze :)- dzięki za przypomnienie :)))

Świetnie to wygląda, piękna kartka :*

Huma pisze...

Wow, śliczna jest!:) A jak zamontowałaś ten front przezroczysty? Bardzo jestem ciekawa;)

Ludkasz pisze...

piękna!!

Barbara pisze...

świetny pomysł....

Unknown pisze...

Ohhh... this is stunning!!! What a great take on a clear front card!!
Love the tag with the angel!!

Thank you for the link, so much fun to see!!!
hugs,
Jorunn

Karolina Bajek pisze...

pomysł bombowy!!! nie wiedziałam jak użyć takich naklejek, a tu proszę, można i tak!! super!! dzięki za inspirację!
A karteczka prześliczna!!