wtorek, 28 stycznia 2014

Cherish

Śnieg nadal zalega mi na oknach, w dodatku przymarzł i nie da się go usunąć...No cóż, byle do wiosny ;-)) Dzisiejsze polowanie na odrobinę światła udało się o dziwo, więc mogę pokazać pracę przygotowaną na mój dzisiejszy post dla Craft4You. Na zdjęciu Kuba w czasach swojej świetności wagowej ;-))
The snow is still covering my roof windows, and it also froze so I can't remove it... Oh, well, we just need to wait for the spring ;-)) But today's hunt for a bit of light was surprisingly successful and I can share the layout I created for my post for Craft4You. The photo features Kuba in his weight prime time ;-))


LO do styczniowej mapki Prima i z użyciem produktów tejże firmy, głównie z kolekcji Lifetime, co do której długo miałam mieszane uczucia ;-)) No bo z jednej strony fajne, postarzane wzory, delikatne serwetki, spękania, pastele...a z drugiej doodling jak ręką dziecka robiony ;-)) Nie do końca więc "moje" klimaty i dlatego leżała nietknięta aż do dzisiaj. Aż w końcu sięgnęłam po nożyczki i wycięłam wszystko, co mi się nie podobało :-)
I made the LO using the January BAP sketch and Prima products, mainly from the Lifetime collection that I had mixed feelings for for a long time ;-)) One the one hand, it features nicely distressed patterns, delicate doilies, crackles, pastels...but on the other there's that doodling as if made by a child ;-)) So it wasn't fully "mine" and thus was untouched until today. Finally I took my scissors and cut out everything I didn't like :-)



Nie mogło się oczywiście obyć bez kwiatów i kryształków ;-)
Of course I couldn't do wihout flowers and bling ;-)


A pomiędzy kwiatki wcisnęłam ozdobny suwak - by litery były bardziej widoczne, pokryłam go czarnym gesso i od razu wytarłam - wyżłobione litery pozostały czarne:
Among the flowers I tucked in the metal zipper - to make the letters more visible I covered it with black gesso and immediately wiped it off - the grooved letters remained black:


Podlinkowane materiały znajdziecie na blogu C4Y - a jeśli nie przepadacie za scrapami, to nie zaglądajcie jutro, bo znów będzie LO ;-)))
You can find hte linked supplies on the C4Y blog - and if you don't like layouts don't visit here tomorrow, as it'll be a LO again ;-))

8 komentarzy:

Alexandra pisze...

Wspaniały, cudowny scrap :)

mosia pisze...

prześliczny scrap!

Joy pisze...

Piękne LO, Kuba jest rozbrajający, czysta radość w fizycznej namacalnej formie. Śliczności.

Jania pisze...

Lubię takie prace dzieciowe - słodkie, ale nie przesłodzone :)

beatka2041 pisze...

jak zawsze jestem pod wrażeniem, świetna praca :)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Ależ śliczności :)

Szydełkiem w oko :) pisze...

cudny, taki delikatny :)

Ludkasz pisze...

Maju, zachwycił mnie ten scrap:) Kubuś jest przesłodki i tak go cudownie oprawiłaś:) Powstała wzruszająca pamiątka:)