piątek, 31 stycznia 2014

Kocham Cię / I Love You

Na mój dzisiejszy post dla Lemonade przygotowałam pierwszą w tym roku walentynkę. Wyszła taka dość nietypowa - z jednej strony motywy vintage, z drugiej oszczędna, "nowoczesna" forma i niewiele kolorów:
For my today's post for Lemonade I created the first Valentine card this year. And it turned out quite unusual - on the one hand vintage, but on the other simple, "modern" design and just a few colours:


Główną inspiracją był stempel z najnowszej kolekcji:
The main inspiration was the stamp from the latest release:


Napis zdecydował o wyborze papieru ze wzorem mapy na tło. Dodałam do niego odrobinę blasku kartonu brokatowego, płócienną wstążeczkę i ślicznego amorka :-)
The sentiment determined the choice of the map paper for the background. I added some shine of the glitter cardstock, cotton ribbon and a lovely cupid :-)


Stempelek odbiłam w całości w brązie oraz dwukrotnie w czerwieni - wycięłam  środkową wstęgę, nakleiłam na piance i powstał trójwymiarowy element, dodatkowo ozdobiony różyczkami:
I stamped the full image in brown and twice in red - I cut out the central ribbon moitf and mounted it on 3D foam, thus creating a dimensional element decorated with roses:


I jak Wam się podoba taka mieszanka? :-)
How do you find such a style blend? :-)

11 komentarzy:

skimmia pisze...

Śliczna mieszanka :-)
pozdrawiam ciepło

Joy pisze...

Piękna! Trochę tego trochę tego, ale tak świetnie dobrane, że tworzy spójną całość, stempel jest cudowny!!

Bea pisze...

cudna, cudna, cudna

artiza pisze...

ależ słodka i romantyczna...

Asia3city pisze...

No bardzo walentynkowa...

Anna B. pisze...

Cudowna... - nic dodać, nic ująć ;)

a.le kartka pisze...

Niezwykła!

KaroDeco pisze...

Piękna! :)

Benita (Anka M.) pisze...

Piękna... Delikatna i pełna miłości zarazem :)

ja-Renii pisze...

Prześliczna :)

Ludkasz pisze...

Świetnie wyszła:)