czwartek, 2 stycznia 2014

Goodbye 2013 - Welcome 2014

To był dobry rok, mimo pechowej trzynastki ;-)  Oczywiście, nie brakło w nim trudnych czy smutnych chwil, ale tych nie lubię rozpamiętywać, wolę skupić się na tym, co dobre i pomocne w dalszym rozwoju. Również twórczo dużo się działo dobrego - i postanowiłam zrobić mały przegląd "ku pamięci" ;-))
It was a good year, despite the ill-fated thirteen ;-) Of course, there were many difficult or sad moments, but I don't like to go back to them, I prefer to remember and cherish the good and inspiring events. It was also a good creative year - and I decided to have a quick going-back walk ;-))

Na ulubionych scrapach królują synowie - i nic dziwnego, chyba dla każdej "dzieciatej" scrapperki potomstwo to źródło nieustannej inspiracji. Ja z moich chłopaków jestem przeogromnie dumna, i to właśnie chciałam utrwalić na layoutach:
My sons reign over my favourite layouts - and I guess for all scrapping moms their kids are the source of constant inspiration. I am so very grateful and proud of my boys, and this is what I want to express in my layouts:


Cieszę się też, że moje ulubione kartki były tymi najczęściej zamawianymi - w ten sposób mogłam na nowo cieszyć się tworzeniem za każdym razem :-)
I'm also happy that my favourite cards were also the ones the most often ordered - and thus I could cherish the creative process each time :-)


Zrobiłam stosunkowo niewiele prac innych niż LO czy kartki - ale też trochę ich było, a każda dała mi dużo radości z tworzenia :-)
I created relatively few projects other than LO or cards - but not too few, and each one was a pleasure to make :-)


Na progu nowego roku liczę na nowe szanse, możliwości i rozwój, a przede wszystkim na znalezienie czasu, żeby te wszystkie plany zrealizować - i Wam też tego życzę :-) Szczęśliwego Nowego 2014 Roku!
At the beginning of the new year I'm counting on new chances, occassions and further development, and most of all on finding time to realize all those plans - and I wish the same to you :-) Happy New Year!

8 komentarzy:

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

A ja bardzo Ci dziękuję za ten rok wspaniałej twórczości,którą dzieliłaś się z czytelnikami bloga, bo to nie lada przyjemność oglądać Twoje prace, radość dla oczu i balsam dla duszy! Poza tym uwielbiam takie posty z przeglądem prac zwłaszcza jak się ma taki dorobek! U mnie też podsumowanie roku chociaż daleko mi do Twojej kreatywności, jaki i nawet umiejętności informatycznych... Życzę szczęśliwego 2014 roku!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Wspaniałe prace! :) Wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku! :)

wiola_c pisze...

Dzięki podsumowaniu poprzedniego roku na Twoim blogu mogę sobie za jednym zamachem obejrzeć po raz kolejny Twe piękne prace. :)
Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

iluszka pisze...

Fantastyczne prace! A ja dziękuję Tobie za rok zachwycających inspiracji, a w Nowym roku życzę Ci wiele dobrego!!!

a.le kartka pisze...

Rzeczywiście, to był dla Ciebie dobry i piekny rok jeśli chodzi o prace:)
Życzę Nowego Roku lepszego lub równie udanego jak ten mijający!

bamabo pisze...

Rzeczywiście Twoje prace należą do tych, których oglądanie się nie nudzi. Można bez końca:). Wszystkiego dobrego!

Bellaidea pisze...

Wszystkiefo dobrego w Nowym Roku, pozdrawiam cieplutko!

el pisze...

cudny przegląd , zyczę dalszych postępów i zadowolenia z pracy