środa, 15 stycznia 2014

Maja Design - kilka kartek / Maja Design - A Bunch Of Cards

Wczoraj przypadła kolej na mój pierwszy post dla Maja Design :-) Na miły początek przygotowałam kilka kartek - jedną z nich, świąteczną, mieliście już okazję oglądać tutaj :-) Kolejna kartka jest przeznaczona dla Babci i Dziadka z okazji zbliżającego się ich święta:
Yesterday was my turn to post for Maja Design for the first time :-) For the nice start I made a bunch of cards - one of them, the Christmas one, you could see here :-) Another card is for Grandma and Grandpa as their day is coming soon:


Wykorzystałam jeden z nowych nabytków, piękny stempel Penny Black. Jest dość duży, więc wybrałam papiery o drobnych wzorach, które są widoczne nawet na tych niewielkich fragmentach. Napis pochodzi z zestawu mini stempelków Lemonade - zmieszczą się nawet na malutkich tagach :-)
I used one of my latest purchases, the beautiful Penny Black stamp. It's quite large, so I chose papers of petite patterns visible even on those little fragments. The sentiment comes from the Lemonade mini stamps set - they fit even in small tags :-)


Motyw kolorowałam jak zwykle Distressami:
As usually, I coloured the image with Distress inks:



I wreszcie zestaw kartek powitalnych dla maluszków - mówiłam, że te wykrojniki jeszcze się pojawią ;-) Tym razem w wersji bardziej vintage:
And finally a set of baby welcome cards - I told you these dies cuts are going to show up again ;-) This time a more vintage look:




Powyższe kartki zrobiłam głównie z papierów z kolekcji Vintage Frost Basics, szczegóły znajdziecie na blogu Maja Design :-)
Miłego dnia!
I made the above cards using mostly the Vintage Frost Basics collection, fro details visit the Maja Design blog :-)
Have a nice day!

14 komentarzy:

el pisze...

cudeńko ten stempel no a w Twojej wersji ...karteczka obłędnie wyszła

wiola_c pisze...

Kartka ze stemplem jest super i bardzo wymowna. Super go pokolorowałaś. :)

Barbara pisze...

Kartka dla dziadków rozczulająca,aż się łezka w oku kręci :) A dla maluszków są świetne,jeszcze nie widziałam wykorzystanie tych wykrojników w wersji vintage :)

Offca pisze...

piękne karteczki, podobają mi się te stonowane kolorki :) delikatnie ale nie mdło :) super są :D

Ziabaa SCRAP pisze...

Świetne prace! kartka dla dziadków jest przeurocza- taka romantyczna:)Pięknie kolorujesz, ja dopiero się uczę, ale na razie na kredkach akwarelowych. Może kiedyś przyjdzie pora na distressy.. :)
Pozdrawiam

Kamila pisze...

uwielbiam vintagowe kartki dziecięce - Twoje są cudne !

Katarzyna Rajczakowska pisze...

Wszystkie prace obłędnie piękne. :)
Pozdrawiam,
Katarynka

KaroDeco pisze...

Piękne! idealnie pokolorowany stempelek! :)

iluszka pisze...

Kartka dla dziadków chwyta za serce, a te dla Maluszków w stylu vintage - cudne!!!

mosia pisze...

te powitalne strasznie mi się podobają - piękne!

artiza pisze...

fantastyczne:)

Made by Hexe pisze...

Nic dodać nic ująć, i te cudne zdjęcia...

aldonietka pisze...

Kartka dla babci i dziadka absolutnie zachwycająca!!!

Ludkasz pisze...

Jakie cudne kartki, no zachwycające:)