środa, 29 stycznia 2014

Beautiful

Tak jak obiecałam, dzisiaj kolejne LO, tym razem z Filipem, na przepięknych papierach Maja Design na mój post DT.
Today, as I promised, I have another LO to share, this time with Filip and beautiful Maja Design papers, for my CT post.


Przy okazji wygrzebałam rubonsy Daisy D's - nie używane od wieków, jeszcze z czasów polowań na forum :-) Mimo kilku lat ciągle w świetnej kondycji, idealnie się nakładały. Zrobiłam z nich tytuł i journaling:
I also dug out Daisy D's rubons - I haven't used those for ages, I've had them since the phorum hunting times :-) Despite several years of storing, they're still in great condition, I transferred tehm with ease. I used them for the title and journaling:



Do tego wspomniane kwiaty i kilka białych ozdób:
I added the above mentioned flowers and a couple of white embellies:




Ciągle jeszcze cieszę się swobodą używania kwiecia i różu na scrapach z chłopcami - ciekawe, jak długo? ;-))
I'm still enjoying the freedom of using pink and flowers in my boys' layouts - I wonder for how long yet? ;-))

8 komentarzy:

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Pięknie, fajny klimat taki męsko-chłopięcy. Poza tym bardzo mi się podoba, że robisz scrapy z synami tak po prostu o nich , a nie tylko dokumentujące konkretne wydarzenia. Chociaż tamte też są fantastyczne, choćby seria "żeglarskiej przygody":-)

scrapfantazje pisze...

Niesamowita praca! całe morze szczegółów i szczególików! Pięknie!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Śliczne połączenie brązu i różu. Super, z cudownymi kwiatowymi dodatkami. Bardzo mi się podoba :)

mosia pisze...

rewelacyjny scrap!
świetny efekt dało to rozdarcie

musli pisze...

przepiękny! :)

Barbara pisze...

okiennice wokół zdjęcia pasują idealnie.Ja tez zapomniałam o rubbonsach,a to świetna alternatywa do stempli ,które nie zawsze się odbiją tak,jak chcemy :)

Joy pisze...

Piękne LO, co do różu, to myślę, że zawsze odrobina tego koloru może pozostać bez względu na wiek panów ;> Pozdrawiam:)

Ludkasz pisze...

Pięekny scrap:)