sobota, 1 lutego 2014

Na zawsze razem / Together Forever

Dzisiaj na blogu Maja Design ruszyło comiesięczne wyzwanie z paletą kolorystyczną. Nie jestem szczególną fanką fioletów, ale zestawienie z brązami i ecru nie jest takie złe ;-) I tak oto powstała nietypowa, fioletowo-brązowa walentynka:
Today on the Maja Design blog a new challenge started with a colour palette. I'm not a great fan of purples, but when coupled with browns and ecru - I can manage ;-) And so I made this brown and purple Valentine card:


Korzystając ze słów kluczowych, podanych przy każdej moodboard Maja Design, postarzyłam poszczególne warstwy, dodałam wstążkę z perłowym ćwiekiem...
Using some key words from the Maja Design moodboard, I distressed the layers, added a riboon and pearl brad...


...piękną gipiurę...
...lovely guipure ribbon...


...miłosne wyznanie...
...love expression...


...a w centrum ułożyłam serce z hortensji (upolowanych wieki temu jeszcze na forum!), dodałam im brokatowe serduszka jako środki i na tym tle umieściłam amorka:
...and in the centre I arranged hydrangeas (purchased ages ago, during a phorum hunt!) into a heart shape, added little hearts as centres amd placed a cupid on top:


A tak wygląda moodboard na luty:
And here's the February moodboard:


Zapraszam do udziału :-)
You are welcome to join in :-)


8 komentarzy:

piaseiza pisze...

Przecudna i te kolory!

artiza pisze...

piękna walentynka...CUDO

Angelwing pisze...

Очень красиво!

Joy pisze...

Wspaniała!!! Te warstwy, lekko zaróżowione brzegi, starzenia i cała kompozycja, naprawdę zapiera dech w piersiach, śliczne!

Kasia pisze...

Piękna praca. Gust i wyczucie. Gratuluje talentu!

elpimpi pisze...

PRZESŁODKA!!! ♥

Anna B. pisze...

Dla mnie... świetne połączenie kolorków - podoba mi się baaardzo :)

Barbara pisze...

Przepiękne te kolory...a serduszka jako środki kwiatów sa urocze :)