środa, 19 lutego 2014

Buciki dla chłopczyka / Baby Boy Shoes

Czas jakiś temu podjęłam próbę wykorzystania bucikowego wykrojnika. Nie byłam do końca zadowolona, ale pomyślałam, że może to kwestia czasu i wprawy, pora więc podjąć kolejną próbę ;-) Tym razem wersja dla chłopczyka:
Some time ago I tried to use my new baby shoe die. I wasn't actually happy, but I thought perhaps it was a question of time and practising, so I guess the time for another attempt has come ;-) This is the boy version:








I cóż mogę powiedzieć...chyba potrzebuję więcej czasu i więcej wprawy ;-)
Well, what can I say...I think I need more time and more practising ;-)

12 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Dlaczego ??? Pięknie wyszły buciki,żadnych nierówności nie widzę :-))) Pięknie ozdobione ścianki pudełka :-)))

Karteluszki Reni pisze...

Sliczne pudełko, przyznam że rozważałam zakup tego wykrojnika, ale Twoja opinia o nim trochę powstrzymała mój zapał, ale...może się skuszę :).

Wanda pisze...

prześliczne pudełeczko mnie się bardzo buciki podobają:)

Katarzyna Leśnik pisze...

Rewelacyjne pudełeczko :) Buciki wyszły super!

Katarzyna Leśnik pisze...

Rewelacyjne pudełeczko :) Buciki wyszły super!

Joy pisze...

Podobnie jak dziewczyny wyżej nie mam zastrzeżeń do bucików, ślicznie wyszły, tak jak i całe pudełeczko <3

Dobra pisze...

Niesamowicie piękny boks

Oliwiaen pisze...

Bardzo Wam dziękuję!
No cóż, cieszę się, że nie widać, że jednak podeszwy niezbyt pasują do reszty bucika, trzeba je docinać po przyklejeniu :-/ Chyba, że faktycznie zupełnie nie umiem ich kleić ;-))

Fiołeczek pisze...

Niepotrzebnie się czepiłaś tych bucików, bo wyszły Ci idealne :)

Barbara pisze...

Jest pięknie !

artiza pisze...

no nie wiem...wg mnie możesz otwierać sklep z butami:) CUDNY box ...bajeczny

Marilyn pisze...

So Beautiful project Maja!! love it! xo