sobota, 22 lutego 2014

Tilda znów gotuje / Tilda Cooking Again

Już dawno nie kolorowałam, więc kiedy tylko nadarzyła się wolna chwilka, Distressy poszły w ruch :-)
I haven't coloured for a while, so the moment I was free I took out my Distress inks :-)


Do oprawy użyłam papierów Galerii - ta kratka kojarzy mi się wyjątkowo "kuchennie" :-)
I used the Galeria papers - this plaid looks very much "kitchen-ly" ;-)


I moja ulubiona Tilda z kuchennej serii:
And my favourite kitchen Tilda:


Wewnątrz jak zwykle kieszonka na luźne kartki:
Inside I put a pocket for loose pages, as usually:


Miłego weekendu!
Have a nice weekend!

15 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Piękny przepisnik:) Sam urok:)

Kasia Udalska pisze...

Przepiękny przepiśnik i Tilda cudnie pokolorowana :)

Wanda pisze...

przepiękny przepiśnik uwielbiam taki zestaw kolorków:)

Sylwia-eR pisze...

Z sentymentem wspominam pierwowzór,ale ten też jest prześliczny : )

Sylwia-eR pisze...

Z sentymentem wspominam pierwowzór,ale ten też jest prześliczny : )

Kasia B. pisze...

Piękny jest!!

Wycinajka pisze...

Rewelacyjny przepiśnik. Super wygląda pomalowany stempelek. Pozdrawiam

Handmade By Doris pisze...

Świetny!...a stempelek rewelacyjny :)

Fiołeczek pisze...

Przepiśników nigdy dość ;)
Buziole :)

Koraliki Beaty pisze...

przepiekny

Dobra pisze...

Przepiękny przepiśnik, wspaniale go wykonałaś.

Niebiesko_Oka pisze...

Cudny notes :).
Świetnie pokolorowany obrazek!

artiza pisze...

ślicznościowy pzrepiśnik...majstersztyk:)mniam

TworzoneWdomu pisze...

Uroczy:-)

Katarzyna Leśnik pisze...

Wyszło super :) Nigdy nie kolorowałam więc podziwiam :)