wtorek, 4 lutego 2014

I {heart} U

Wczoraj ruszyło kolejne wyzwanie w Craft4You, bardzo na czasie - bowiem warunkiem jest umieszczenie w pracy więcej niż 3 serduszek :-) Tak wygląda moja interpretacja:
Yesterday a new challenge started over at Craft4You, quite up to date - as the requirement is to place more than 3 hearts in your creation :-) And here's my interpretation:


Motyw przeszywanych serduszek chodził za mną już od jakiegoś czasu, aż wreszcie doczekał się realizacji :-) Kartka powstałą z jednego arkusza papieru, z dodatkiem kartonu ecru i kraft:
The sewn hearts motif had been in my mind for some time now, and now it's been finally realised :-) I made the card using one patterned paper and an ecru and kraft cardstock:


Dość nieudolnie wyszyłam pętelkę, by połączyć serduszko z napisu z girlandą. Literki z wykrojnika pokryłam Crackle Accents:
I sewed the loop (quite clumsily) to join the heart from the sentiment with the garland. The die cuts letters are covered with Crackle Accents:


Prosto, bez zbędnych ozdobników, monochromatycznie - jak Wam się podoba?
Simply, no unnecessary embellishments, monochromatic - how do you like it?

13 komentarzy:

IWA pisze...

Piękna! I wymowna! :-)

Unknown pisze...

bardzo mi się podoba! :)

mapowska pisze...

Mnie sie bardzo podoba :) Jest niebanalna, delikatna, elegancka i z pomysłem :)

Ewa pisze...

Boska!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Prześliczna!

a.le kartka pisze...

Świetna, cudnie wyglądają "wiszące" serduszka i przeszycia. Kolory super!

lucy z mazur pisze...

Piękna,nietuzinkowa kartka

artiza pisze...

niesamowita...

fussia pisze...

Śliczna, bardzo podoba mi się kolorystyka.

Asia pisze...

bardzo mi się podoba :) tym bardziej jej prostota i kolorystyka:)

Anna B. pisze...

Piękna jest!!!
:)

Różana Ławeczka pisze...

Cudna ta walentynka, skromna a jakże wymowna:)
Pozdrawiam:)

Joy pisze...

Podoba się i to bardzo, dużo w niej miłości pomimo iż jest bardzo stonowana i delikatna. Śliczna:)