środa, 12 lutego 2014

Romantyczne motyle / Romantic Butterflies

...pojawiły się na dwóch kartkach w stylu shabby chic, które przygotowałam na mój post dla Craft4You :-)
...appeared in my two shabby chic cards that I created for my post for Craft4You :-)


Po pracach męskich, które zawsze są dla mnie wyzwaniem (bardzo dziękuję za Wasze komentarze!!), czas na twórczość odprężającą, czyli moje ulubione delikatne, romantyczne kartki, warstwowe, postarzane...
After those masculine creations that are always a challenge to me (thank you so much for your comments!!), time to relax by making my favourite delicate, romantic cards, layered, aged...




Na drugiej głównym motywem jest kamea, ale motyle też są :-)
The other card's main motif is a cameo, but there are butterflies too :-)





Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

prześliczne prace (jak zwykle :)) szczególnie ta z motylem jest po prostu piękna :)

artiza pisze...

przepiękne obie ale motylowa mnie urzekła:)

Joy pisze...

śliczne, faktycznie delikatne i romantyczne, bardzo podoba mi się grafika i kompozycja kartki:)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Przepiękne obie, ale ja też stawiam na motyle :) Cudo!

Katarzyna Leśnik pisze...

Przepięknie wyszło. Nietypowo. Pozdrawiam!

Tenshi pisze...

Śliczne. Delikatne...

Szydełkiem w oko :) pisze...

cudne ...