piątek, 28 lutego 2014

Adorable

Zaczynając wczoraj pracę nad kartką do palety kolorystycznej, byłam ciekawa, jak też wyglądałaby na LO. A że wyjęłam już materiały w odpowiednich kolorach, a na stronie Primy oprócz palety PPP znajduje się też mapka BAP, postanowiłam połączyć te elementy i od razu sprawdzić efekt :-)
When I began making the card I shared yesterday, I was wondering how that palette would show in a LO. And since I had already selected materials in proper colours and Prima presents a BAP sketch apart from the palette, I decided to combine the two and check the result at the same time :-)


Mapka widać, że dla miłośników mediów :-) Choć to nie jest moja szczególna mocna strona, postanowiłam dopasować się i w tej kwestii, choćby odrobinkę ;-) Najpierw ostemplowałam tło jednym z moich ulubionych Primowych stempli sprzed kilku lat, a potem dodałam odrobinę farby do gesso i użyłam maski, też ulubionej :-)
I guess the sketch is for mixed media fans :-) And though it's not my forte, I wanted to follow this suggestion as well, even if only in the minimum ;-) First I stamped the background with my favourite Prima stamp from an old release, and then mixed some paint with gesso and used a mask, also a favourite one :-)


Podkolorowałam też zegar, upolowany niedawno :-)
I also coloured the clock I bought recently :-)


I obowiązkowo kwiaty (Filipowi szczególnie spodobał się ten różowy materiałowy - "czemu dałaś go obok Kubusia, a nie przy mnie?!"):
Flowers, naturally (Filip particularly liked the textile pink one - "why did you put it by Kubuś and not me?!"):


Wypróbowałam nowy wykrojnik :-)
I used my new die :-)


...i uzupełniłam całość pięknym zawijasem:
...and completed the design with a gorgeous flourish:



I powiem Wam, że jestem zachwycona! (nie, że swoim dziełem, tylko tym zestawieniem ;-))
And I must tell you I'm delighted (I mean, not with my work, but this colour combo :-))

7 komentarzy:

Fragmentos ao Sol pisze...

I really like the colors you've picked. The photo is so cute! The result was fantastic.

Aggie pisze...

Piękny. Różowy kwiat faktycznie jest cudowny :) I ten perełkowy zawijas...

IWA pisze...

A ja tam jestem zachwycona Twoim dziełem! Cudo!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Ślicznie wyszło, bardzo mi się podoba :)

Fiołeczek pisze...

Obłędne, a błękitne kwiatuszki są fenomenalne!

artiza pisze...

zachwycające dzieło:)

mosia pisze...

przepiękny!