sobota, 15 lutego 2014

Dla Niej i dla Niego / For Him And For Her

Czas na walentynkowe inspiracje, które przygotowałam dla Scrapgalerii. Jak zwykle wykorzystałam przepiękne papiery z różnych zestawów Tilda. Z kolekcji Winter Memories i Sewingbird powstała romantyczna, delikatna kartka w charakterystycznym Tildowym stylu:
Time for some Valentine inspiration I created for Scrapgaleria. As usually I used beautiful Tilda papers from various collections. From the Winter Memories and Sewingbird collections I made this romantic, delicate card in a true Tilda style:


Najpierw wycięłam kształt serduszka, a następnie okleiłam go miniróżyczkami wyciętymi z arkusza, z którego pochodzi też amorek:
First I cut out the heart silhouette and then covered it with mini roses I cut out from the same paper sheet as the cupid:




Ale myliłby się ktoś, kto twierdzi, że Tildowe papiery narzucają słodką romantyczną stylistykę :-) Z kolekcji The Seaside Life i Country Escape powstała kartka idealna dla mężczyzny:
But the assumption that Tilda papers determine a sweet romantic style would be wrong :-) Using papers from The Seaside Life and Country Escape I made a card that would be perfect for a man:




Mam nadzieję, że Wasz walentynkowy wieczór był udany :-)
I hope you had great Valentine evening :-)

7 komentarzy:

iluszka pisze...

Piękna, niesamowicie romantyczna karteczka,a męskie wydanie - genialne!!!

Magda Łuczak Art pisze...

Obie piękna, a ta męska, cóż... Ja chyba mam męski mózg, bo zachwyciłam się nią bardzo :)
Pozdrawiam ♥♥♥

Unknown pisze...

Obie prześliczne :) A ta ze skrzynką pocztową podbiła moje serce ^_^

Hogata pisze...

Koronkowa robota :) Obie świetne!

artiza pisze...

przepiękne...OBIE:) mają niesamowity klimat:)

aldonietka pisze...

Kartki piękne: pierwsza urocza a druga wprost zachwycająca...

Ludkasz pisze...

Świetne karteczki:)