czwartek, 21 kwietnia 2016

Komunijne aniołki / First Communion Angels

Kiedyś robiłam podobne kartki, a że cieszyły się dużą popularnością, postanowiłam przygotować odświeżoną wersję i tym razem:
I used to make similar cards in the past and since they were quite popular, I decided to refresh this design for this year too:


W wersji dla dziewczynki użyłam przepięknych Scrapińcowych tekturek - zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia ;-))
In the girl's version I used those gorgeous Scrapiniec chipboard - I just fell in love with them ;-))




W wersji dla chłopca tekturki są nieco mniej ozdobne, ale pozostałe elementy są takie same:
In gthe boy's version I used somewhat less ornamental chipboard pieces, but the rest of elements are the same:




Aniołki jak zwykle kolorowałam Distressami. Jest jeszcze jedna wersja, którą pokażę niebawem :-) Miłego dnia!
As usually, I coloured the angels with Distress inks. I made one more version that I'll be sharing soon :-) Have a nice day!

4 komentarze:

Aleksandra pisze...

Very beautiful! I love the cards and your photography skills are amazing!

Have a great day!
Aleksandra

artiza pisze...

przepiękne....a dzieciaczki cudne...to stempelki?

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :-)
Iza - tak, to stemple :-)

Ludkasz pisze...

Pięknie jak zawsze:)