środa, 13 kwietnia 2016

Komunijna elegancja / First Communion Elegance

Na mój dzisiejszy post dla Lemonade przygotowałam kartkę, która powstała dzięki temu, że kupiłam wreszcie upragniony wykrojnik! :-) Dodaje on elegancji najprostszym projektom, tylko spójrzcie:
For my today's post for Lemonade I made a card just because I finally got my dream die! :-) I adds so much elegance to the simplest projects, just take a look:


Aby ażur był bardziej widoczny, między warstwy białego kartonu włożyłam "lniany" papier:
To make the ornament better visible, I separated the layers of white cardstock with the "linen" paper:


W centrum umieściłam okrągły stempel z napisem podklejony na kółeczku z brokatowego kartonu:
As the focal element I placed  a round sentiment stamp mounted on a golden glitter cardstock circle:


Komozycji dopełniają lilie oraz filigranowe tekturki autorstwa mojej utalentowanej koleżanki z drużyny, Asikaz_j, które pokolorowałam Pormarkerami i brokatem:
I finished my design with lilies and filigree chipboard pieces by my talented DT friend, Asikaz_j. I coloured them with Promarkers and glitter:



Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

8 komentarzy:

Bea pisze...

Śliczna!

el pisze...

rzeczywiście niezwykły wykrojniczek i świetnie go wykorzystałąś . cudo

ewinka Nowa pisze...

Piękne to ażurowe tło :-)))

Mariane pisze...

WOW .... This is so beautiful ...and inspiring. Thank you ever so much for sharing your wonderful art !!

Kind regards
Mariane

aga-craft pisze...

Bardzo oryginalnie wygląda z tym wykrojnikiem

Dobra pisze...

Niesamowita karteczka . Pięknie się prezentuje.

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :) Thank you very much :)

Ludkasz pisze...

pięknie Ci wyszło:)