czwartek, 14 kwietnia 2016

Srebrne Gody / Silver Wedding Anniversary

Na mój post dla Maja Design przygotowałam dwie prace, oto pierwsza z nich - kartka z okazji 25. rocznicy ślubu:
For my post for Maja Design I created two projects, here's the first one - a 25th wedding anniversary card:


Ponieważ rocznica ta tradycyjnie określana jest jako Srebrne Gody, dlatego też użyłam szarych papierów na tło kartki, a żeby nie było za smutno, dodałam kwiaty i wstążki w kolorze pastelowego różu i brzoskwini:
As this anniversary is traditionally called the Silver Anniversary, I used grey papers for the background for the background, but not to make the card too serious, I added flwoers and ribbons in pastel pink and peach:


W centrum umieściłam stempel z okolicznościowym napisem, któy embossowałam srebrnym pudrem do detali i ozdobiłam perełkami w płynie:
I placed a sentiment stamp in the centre - I heat-embossed it with silver ep and decorated with liquid pearls:


Kompozycję wieńczą ozdobne tekturkowe zawijasy, pokolorowane mgiełkami i ozdobione srebrnym brokatem i perełkami.
I completed the cluster by adding decorative chipboard swirls coloured with mists and decorated with glitter and pearls:


Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

6 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Bardzo mi się podoba to zestawienie kolorystyczne :) piękna kartka!

a.le kartka pisze...

Piękna!

Dobra pisze...

Przepiękna, wspaniała kolorystyka, bardzo mi się podoba

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)

Samra pisze...

Stunningly breathtaking!
Hugs
Samra
Paper Talk with Samra

Ludkasz pisze...

Piękna:)