piątek, 8 kwietnia 2016

Będziemy mieli dziecko / We're Going To Have a Baby

Wiosna kojarzy mi się z nowym początkiem, wszystko budzi się do życia...dlatego kartkę z nowiną o ciąży wykonałam w bardzo wiosennym stylu :-)
Spring is associated with a new beginning, everything srpings to life...and so I made the pregnancy announcement card in a spring style :-)


Połączyłam papiery z kilku kolekcji, a główny motyw stemplowany pokolorowałam tak, by pasował do papierów. Kompozycję uzupełniłam motylkami, różyczkami i perłowymi zawijaskami:
I combined papers from several collections and coloured the main stamped motif in matching colours. I completed my design with butterflies, roses and pearl swirls:




Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)
PS. Nie, nie my ;-)) 
PS. No, not us ;-)) 

3 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Ale piękna !!

a.le kartka pisze...

Piękna! Ma w sobie coś... wzruszającego :)

Dobra pisze...

Karteczka cudeńko.