sobota, 20 maja 2017

Urodzinowo / A Birthday Card

Co można dołączyć do prezentu dla uroczej dziewczynki, która lubi konie? Oczywiście słodką kartkę z koniem :-)
What do you attach to a birthday gift for a charming girl who loves horses? Of course a sweet card with a horse :-)


Poznajecie ten piękny papier w tle? Tak, to ten sam co na tym layoucie i na tej kartce - pochodzi z majowego kitu LE od My Creative Scrapbook, i tym samym udało mi się go spożytkować w całości, jak nigdy jeszcze żaden zestaw :-) 
Do you recognise the beautiful paper in the background? Yep, that's the very same as in this layout and this card - and it comes from the May LE kit from My Creative Scrapbook and thus I managed to use it all up to the last piece, like none other before :-)


Dodałam delikatną ramkę-serduszko wypełnioną kwiatami:
I added a delicate heart-shaped frame filled with flowers:


Napis wycięty wykrojnikiem nałożyłam na brokatowy pasek. Pod spodem umieściłam aksamitną wstążkę:
I mounted the die-cut sentiment on a glitter cardstock strip. I placed velvet ribbon underneath:


Stempel pokolorowałam, jak zawsze, Distressami:
I coloured the stamp with Distress inks, as always:


Muszę przyznać, że stęskniłam się za kolorowaniem! I mam nadzieję, że kartka się spodoba ;-)
I must admit I missed colouring! And I hope the girl liked the card ;-)

2 komentarze:

mosia pisze...

Śliczna! A to kwiatowe serduszko jest cudownym dodatkiem!

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Gosiu :)