środa, 10 maja 2017

Dziewczynka z pastelami ;-) - My Creative Scrapbook / The Girl In Pastels ;-) - My Creative Scrapbook

I wreszcie ostatni layout, jaki powstał z zawartości majowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:
Here's the last layout I made using the the May Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:


Papiery w zestawie są tak dobrane, że mogłam uniknąć fioletów i żółci ;-) Ułożyłam więc warstwowo róże i turkusy, postarzając brzegi każdej warstwy i wywijając większe przedarcia papieru. Tu znów użyłam kłopotliwego łańcuszka perełek ;-)
The papers in the kit are composed so that I didn't have to use those purples and yellows ;-) And so I layered pink and turqouise sheets, distressing the edges of each layer and folding out paper tears. And I used that cumbersome pearl trim again ;-)


Z pomocą maski dołączonej do kitu naniosłam wzór białym gesso, by rozjaśnić miejsce pod zdjęcie, które umieściłam w pięknej rameczce potuszowanej turkusowym kredowym tuszem. Dodałam kompozycję kwiatową i zawijaski z perełek w płynie - media były jedynymi elementami spoza zestawu :-) 
Using the stencil from the kit I added the pattern with white gesso to lighten up the space around the photo which I put in a beautiful resin framed inked with turqouise chalk ink. Then I added the flower cluster and liquid pearls swirls - the media were the only elements outside the kit :-)




Ale to jeszcze nie koniec prac z kitu ;-) Zajrzyjcie jutro!
Miłego dnia!
But that's not the end with the kit projects ;-) Drop in tomorrow!
Have a nice day!

1 komentarz:

Agnieszka Korman pisze...

Niesamowicie uroczy!