sobota, 6 maja 2017

Adore - My Creative Scrapbook

W maju miałam przyjemność ponownie współpracować z klubem kitowym My Creative Scrapbook, co ucieszyło mnie tym bardziej, że miałam m.in. możliwość pracować z kwiatami 49 And Market i najnowszą kolekcją Blue Fern Studios. Efekty pracy z majowym kitem Limited Edition będę Wam pokazywać stopniowo, żeby Was nie zanudzić ;-) Oto pierwszy layout:
I had the pleasure again to work for My Creative Scrapbook kit club in May, which made me even more happy as I had the chance to use gorgeous 49 and Market flowers and the latest Blue Fenr Studios collection that are unavailable here. I'll be sharing the results of my work one by one not to bore you ;-) Here's the first layout:


Jak widać, paleta kolorystyczna kitu obejmuje tak nieulubione przeze mnie kolory jak fiolet i żółty ;-) A jednak pracowało się bardzo miło! Rzućcie okiem na szczegóły:
As you can see, the colour palette of the kit includs such un-favourite colours of mine as purple and yellow ;-) And yet the work was so nice! Here are some close-ups:





A już jutro kolejny layout, zajrzyjcie koniecznie :-)
Miłego dnia!
Tomorrow another layout, do drop in :-)
Have a nice day!

3 komentarze:

a.le kartka pisze...

Piękny scrap! Ja akurat nie mam nic przeciwko fioletom:) kwiaty cudne:)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :) Ano, mnie fiolety nie podobają się chyba od przedszkola, a to "nieulubienie" pogłębiło się w momencie, kiedy przyszło mi je fotografować :DDDD

Agnieszka Korman pisze...

Cudne LO! A ja fiolet polubiłam, ale tylko jako dodatek do żółtego i zieleni. Pewnie dlatego Twój scrap tak mi się podoba ;)