środa, 24 maja 2017

Romantyczny shabby chic / Romantic Shabby Chic

W moim dzisiejszym poście dla Maja Design pokazałam kartki w stylu shabby chic, które można wręczyć np. z okazji Dnia Matki :-)
In my today's post for Maja Design I presented shabby chic cards that could be given r.g. on Mother's Day :-)


Obie powstały z kolekcji Sofiero i Sofiero Monochromes. Na jednej ułożyłam obrazki wycięte z arkuszy dodatków i ozdobiłam mini różyczkami:
I made both using the Sofiero and Sofiero Monochromes collections. The first card features images cut out from the Ephemera sheets and decorated with mini roses:




Na drugiej zaś centralne miejsce zajmuje stempelek w pięknej, filigranowej ramce ze Scrapińca - zaś papiery w tle wytłoczyłam w zawijasy, by pasowały stylistycznie do ramki. Tu również dodałam mini różyczki oraz gniecioną wstążkę:
For the other card I embossed the papers in the background to match in style the beautiful filigree chipboard frame from Scrapiniec that I put over the stamped sentiment in the centre. I also added mini roses and vintage ribbon:




Spis materiałów znajdziecie na blogu MD, a tymczasem - miłego dnia :-)
Visit the MD blog for the list of supplies - and have a nice day :-)

4 komentarze:

Wanda pisze...

przepiękne :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Wando :)

mosia pisze...

Cudne kartki!

Oliwiaen pisze...

Pięknie dziękuję, Gosiu :)