piątek, 12 maja 2017

Wonderful You

Jak zwykle na początku miesiąca, w Maja Design ruszyło nowe wyzwanie z tablicą inspiracyjną. Z lekkim poślizgiem przedstawiam moją pracę:
As usually at the beginning of the month a new Moodboard challenge started at Maja Design. With a slight delay I'm sharing my sample too:


Z połączenia kolekcji Vintage Romance i tagów Summertime powstał delikatny, pastelowy layout ze starym, ale wciąż jednym z najbardziej ulubionych zdjęć mojego młodszego :-) Pod zdjęciem ułożyłam fragmenty papierów, a w tle odbiłam ceglane spękania - stemple autorstwa mojej drużynowej koleżanki Gabrielle Pollacco, które zaprojektowała dla The Scrapbook Diaries, a ja dostałam je w ramach współpracy projektanckiej. 
By combining the Vintage Romance collection and Summertime tags I made this delicate, pastel layout featuring an old, but still one of my favourite photos of my younger one :-) I matted the photo with pieces of papers and added wall cracks stamped in the background - they are stamps by my previous DT friend, Gabrielle Pollacco, who designed them for The Scrapbook Diaries and I got them as my DT stuff.


Dodałam też elementy z masy i foremek, które ostatnio robią u nas furorę ;-)
I also added some clay elements I made using molds that have been a true hit lately ;-)



Nie mogło się obyć bez kwiatów - tutaj reprezentują pełną paletę kolorystyczną wyzwania:
Of course I couldn't go without some flowers - here they represent the challenge colour palette:


Piękna dwuwarstwowa tekturka uzupełnia całość:
The beautiful double-layer chipboard arrow completes the cluster:


Zachęcam Was do udziału w wyzwaniu, a także odwiedzenia bloga MD, by nacieszyć oczy pięknymi pracami moich koleżanek z DT :-) Miłego dnia!
I do encourage you to join in, and also to visit the MD blog for my DT friends' beautiful samples :-) Have a nice day!

4 komentarze:

mosia pisze...

Ślicznie....tak nostalgicznie....

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję Gosiu :) Też lubię tę fotkę, taka delikatna i właśnie nostalgiczna, jakby to nie mój syn :D :D :D

mosia pisze...

Haha, a dlaczego?

Oliwiaen pisze...

Bo w ogóle ciężko go uchwycić w bezruchu do zdjęcia, a gdzie mu tam do nostalgii ;-)