niedziela, 30 sierpnia 2020

Fly High - My Creative Scrapbook

I oto czas na ostatni, czwarty layout z sierpniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook.

The time has come for the last, fourth layout using the August Limited Edition kit from My Creative  Scrapbook.

Na arkuszu tła ułożyłam tytuł z brokatowych literek, dodałam motywy stemplowane z kitowego zestawu, a papiery w pasujących do zdjęcia kolorach wycięłam wykrojnikiem w kształt sześciokątów, z których ułożyłam rozsypankę uzupełniającą kompozycję pod zdjęciem.

I arranged the title on the background paper with glitter letters, added stamped motives from the kit stamp set and die cut some hexagons from papers in matching colours. Then I arranged them randomly arround the photo.





Jak widać, layout bardzo nietypowy jak na mnie - mało przestrzenny, geometryczne elementy, bez kwiatów... Za to jest blask, dzięki cekinom i brokatowi :-D 

Zajrzyjcie też jutro, zostało trochę resztek ;-)

As you can see, this layout is not very much like mine - little dimension, geometric elements, no flowers... But there's some glam and shine due to glitter and sequins :-D

Drop by tomorrow too, as I have some leftovers ;-)


Brak komentarzy: