czwartek, 27 sierpnia 2020

Garden Beauty - My Creative Scrapbook

Sierpniowy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook dotarł do mnie tuż przed wakacyjnym wyjazdem, nie zdążyłam więc nic z niego stworzyć. Nadrobiłam już jednak zaległości i oto pierwszy layout jeszcze w sierpniu :-)

The August Limited Edition kit from My Creative Scrapbook arrived right before we left for our summer holiday and so I didn't have time to create anything then. But now I've managed to catch up and here comes the first layout still in August :-)

Kit sierpniowy bazuje na kolekcji Glory of the Garden od Blue Fern Studios (papiery i die-cuty), do tego zawiera kwiaty i mgiełkę Primy, maskę Creative Embellishments, brokatowy alfabet American Crafts i zestaw stempli Pink Paislee. W te produkty oprawiłam zdjęcie przepięknie kwitnącej juki. Na papier naniosłam wzór z maski z pomocą mgiełki, dodałam kwiaty i listki, które wyglądają bardzo podobnie do tych na zdjęciu :-) i uzupełniłam die-cutami. Tytuł powstał z połączenia naklejek i słówka z zestawu stempli (zresztą, nie dałoby się inaczej, alfabet zawiera tylko po jednej literce małej i dużej, czego nie znoszę ;-)))

The August kit is based on the Glory of the Garden collection by Blue Fern Studios (papers and die-cuts), plus Prima flowers and mist, Creative Embellishments stencil, American Crafts glitter alphabet and Pink Paislee stamp set. I used these goodies to scrapbook a photo of a gorgeous yucca in full bloom. I applied the stencil pattern with mist upon the background paper, added leaves and flowers that look very similar to the ones in the photo :-) and filled the cluster with die-cuts. Then I made the title combining the glitter letters with one of the stamps (I couldn't do it another way as there are just single capitals and small letters, and I hate that ;-)))




A kolejny layout pokażę jutro :-)

Drop by tomorrow for the next layout :-)

2 komentarze:

Wanda pisze...

Fantastyczna praca :)

Oliwiaen pisze...

Pięknie dziękuję!