czwartek, 22 października 2020

Powrotu do zdrowia / Get Well Soon Card

Jako, że w ostatnim czasie choruje nas coraz więcej, temat "zdrowotny" wydaje się mocno aktualny. Dlatego dzisiaj przynoszę Wam kartkę z życzeniami powrotu do zdrowia:

As more and more of us has fallen ill recently, the health subject seems to be very much on top. And so I bring you today a get well soon card:

Ponownie sięgnęłam po papiery Mintay Papers - tym razem z kolekcji Fall Festival - jestem nią zachwycona! Do tego stopnia, że nie mam ochoty jej ciąć, tylko po prostu podziwiać :-D Jednak przemogłam się i chwyciłam za nożyczki, by stworzyć rustykalną kartkę w ciepłych kolorach:

I grabbed Mintay Papers stuff again - this time the Fall Festival collection, which I truly adore! So much that I don;t even want to cut it, just look at and admire :-D But after some struggle I took the scissors to make this rustic card in warm colour palette:



Jeśli chorujecie - wracajcie szybko do zdrowia, jeśli jesteście zdrowi - dbajcie o siebie i nie dajcie się zarazie! Miłego dnia!

If you're sick - get well soon, if you're well - keep safe and fight against the plague! Have a nice day!

Brak komentarzy: